Az egyedi, céges email cím előnyei
Bella András
- 2022. jún. 23.
- 6 perc 46 másodperc
Napjainkban minden online szolgáltatás igénybevételéhez szükséged van egy stabilan működő email címre. Legyen szó online vásárlásról, hirdetésfeladásról, Netflix vagy egyéb streaming szolgáltatók előfizetéseire és a sor a végtelenségig folytatható.
Email címet ingyen is kaphatunk, de vajon miért kínálnak üzleti email szolgáltatásokat a piacon? Nézzük, milyen pluszt jelent az üzleti email szolgáltatás az ingyenessel szemben!
Vannak az ingyenes szolgáltatók, például gmail.com vagy a freemail.hu és vannak az üzleti email szolgáltatók, mint például mi, a WWH.
A Gmail talán az egyik legismertebb ingyenes email szolgáltató, aminek egyik fő jellemzője, hogy a @ utáni rész az állandó és nem változtatható meg. Ez a @gmail.com. A gmail.com-ot több millióan használják világszerte, így egyre kevesebb a lehetőség a @ előtti rész szabadon választására. Például ha a saját nevedet szeretnéd használni akkor nagy esély van arra, hogy az a cím már foglalt lesz, mert valaki más használja aki korábban regisztrált azzal a névvel. Minta: kovacs.robert@gmail.com Ha számokat vagy plusz betűket adsz hozzá az email címhez, akkor az már szabad lesz. De ez kielégítő számodra? Nézzük meg, hogy mutat ez a cím! kovacs.robert.pecs.1971@gmail.com vagy kovacs.robert.1971@gmail.com
Sokkal elegánsabb az egyedi, saját email cím. Például a robert@kovacs.hu
Képzeld el, hogy egy találkozó alkalmával a leendő üzleti partnereddel névjegykártyát cserélsz. Milyen benyomást keltene ha az lenne az email címe, hogy gipszjakabkft@gmail.com? Ugye…?
Üzletfeledben hasonló benyomást kelt egy ingyenes email cím. Az első benyomással pedig az a helyzet, hogy csak egyszer adatik meg.
Vannak dolgok melyekből nem engedünk. Maximális biztonság a szolgáltatásokban, profizmus, ügyfél elégedettség, gyorsaság ÉS az egyedi céges email cím. Ez megkülönböztet bennünket, arculatot képvisel.
Mi mindenkit arra ösztönzünk, hogy használjon saját céges email címet, áldozzon rá mert megéri az évi pár ezer forint!
Az ingyenes szolgáltatásokért nem pénzzel fizetünk, hanem valami mással. Az ingyenes szolgáltatásokért is kérnek cserébe valamit tőlünk, ami lehet, hogy sokkal többe kerül nekünk, mind az előfizetési díj. Amikor az ingyenes szolgáltatásokat igénybe vesszük, akkor az időnkkel, figyelmünkkel, vásárlási szokásainkkal és érdeklődési köreink feltárásával fizetünk azért, hogy a szolgáltató még több reklámot kínáljon fel. Egyes szolgáltatók beleolvasnak levelezésünkbe és feltérképezik kapcsolati hálónkat is.
Üzleti email szolgáltatás esetében a fentiek fel sem merülnek, a levelezés bizalmas kezelése és a reklámmentesség abszolút prioritás.
Ezt a kérdést fel tudod tenni egy ingyenes email szolgáltatónak?
Nem kaptam meg egy emailt, hol akadt el?
Röviden: Nem.
Nincs, vagy ha van is akkor nagyon nehezen érhető el élő emberi ügyfélszolgálat a legnagyobb email szolgáltatóknál. Ennek az oka, egyszerű: Nincs dedikált erőforrásuk és/vagy nem szeretnének ezzel foglalkozni.
Van egy jó hírünk, tőlünk megkérdezheted és elvárható időn belül választ is kapsz rá!
Számos oka lehet annak, hogyha egy email nem érkezik meg. Fontos és sürgős esetekben kiemelten tudunk foglalkozni ezzel és segítünk megtalálni a lehetséges hibát.
Céges email címet könnyedén létre tudsz hozni. Mindösszesen egy domain név és legalább egy EMAIL+ email csomag megléte kell hozzá. Ha még nincs domain neved (az email címed @-tól jobbra eső része), akkor a WWH.HU weboldalunkon pár perc alatt le tudod foglalni a domain neved és az új email címed akár 24 órán belül használatba is veheted.
Ehhez nincs más dolgod, mint ellenőrzöd, hogy a leendő domain név szabadon regisztrálható-e. Amennyiben szabad, kattints a regisztráció gombra, amivel a domain bekerül a kosárba és továbbléphetsz a webtárhely kiválasztásra. Ha csak email szolgáltatást szeretnél igénybe venni, akkor válaszd az EMAIL+ email csomag a Kiválasztás gombra kattintva, majd a tovább gombbal a következő lépésre jutsz, ahol meg kell adnod az adataidat.
A kényelmesebb ügyintézés érdekében javasoljuk, hogy válaszd a papírmentes .hu domain regisztrációt. Ha ezzel szeretnél élni, akkor pipáld be az alábbi checkboxot: "Szeretnék megerősítés alapú domain regisztrációt használni."
A tovább gombra kattintva a vásárlási folyamatban a megrendelés lépésre jutsz, ahol összegezzük neked a kosarad tartalmát és az adataidat. Ha mindent rendben találsz, akkor véglegesítheted a rendelésedet és fizethetsz utalással vagy bankkártyával.
Miután a rendelésedet kifizetted, a domain regisztrációt hamarosan elindítjuk, melynek részleteiről emailben tájékoztatunk.